dilluns, 22 de setembre del 2008

22-9-08

Avui 5 hores mes d'espera a l' aeroport de Bangkok, quan per fi semblava que podiem volar a Kathmandu.....El divendres 19 tenia vol a les 13:50, pero quan vaig arribar, despres de despedir-nos amb la Celine, el vol estava cancelat per raons tecniques, no retrasat, cancelat del tot. Ens quedem sense volar unes 15 persones. Dos matrimonis amb 2 fills petits cadascu, dues parelles, i varios mes. Despres d'esperar 4 hores aviam si trobaven un vol on ficar-nos, ens envien a un hotel i l'endema ens diran el que. El vol de Thai a kathmandu del dissabte esta ple i haurem d'esperar fins avui dilluns per volar , que es el seguent vol regular de Nepal Airlines.Encara que es una companyia internacional, es un cachodeo i ,estem super mal informats .Jo m'ho he pres amb calma ja que no tinc presa , pero els matrimonis amb fills , estan que trinen i hi ha hagut bastanta tensio. Aixi que m'he pasat 3 dies a un hotel de 3 estrelles,en el pis 16 en la millor habitacio d'hotel de tot el viatge , bones vistes i amb tots el gastos pagats. He aprofitat per actualitzar el blog, que mai l'havia portat a dia, per arreglar l'ordinador, que havia caigut a terra i la pantalla nomes s'aguantava per un costat, sort que vaig trobar un manetes que em va fer un "apaño" amb dues peces metaliques i 4 cargols. No ha quedat molt fort pero crec que aguantara els 2 mesos que queden.
He aprofitat tambe per contactar amb gent a Kathmandu, per provar de trobar una organitzacio en la que fer alguna cooperacio aquests dos mesos. La idea es agafar experiencia aquest any,provar els dos mesos, i si trobo un projecte que em motivi i en el qual pugui aportar bones coses, i si em sento be, tornar l'any que ve apartir del març, per un temps encara no definit. Vaig contactar fa dues setmanes amb el Toni de Tdhf, la O.N.G que es va quedar la Laura al Juliol i agost cooperant, pero em va dir que te totes les places ocupades i que no em podia oferir res, que quan jo arribi, mirara d'ajudar-me a trobar algun altre projecte. Per tenir mes alternatives, he contactat tambe amb el Raul, un amic de Carles Canyete el que ens havia posat amb contacte amb el Toni. Ell esta treballant en una O.N.G i apart esta en un projecte personal d'un orfanat , en el qual poder puc participar-hi. Ja veurem. De moment m'ha dit que el visiti aquesta setmana, que vegi el projecte , pero que en pricipi, no volen cooperants, perque no han tingut gaire bona experiencia amb aquests, ja que la majoria de la gent normalment ,ve a viure l'experiencia i no s'ho prenen gaire en serio, que depen del que jo els hi pugui ofrir.Un cop estigui a Kathmandu em moure per buscar altres possibilitats. Aviam com evolucionen les coses els propers dies.
I avui quan hem arribat contents a l'aeroport a les 11 per volar a la13, el vol esta retrasat a les 18, els de la companyia ,segur que ho sabien de sobres pero ens han fet deixar l'hotel a les 1o per no haber de pagar un dia mes a tot el grup. I ja veurem si surt alhora, aixi que aborrit que estic amb 5 hores d'espera mes, aprofito per escriure unes linies , que he enganxat una connexio wireless a la sala de fumadors........

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hello,
I hope you had taken your flight and now you are in Katmandu.
Continue to give news from Asia.
See you.