dissabte, 14 d’abril del 2012

9-4-12 Donsol.

No es pot fer submarinisme amb els taurons-balena, tant sols snorkeling. El primer dia reservo el snorkeling, però al sortir veig un centre de submarinisme i al preguntar em diuen que el dia anterior n'havien vist 8 de taurons-balena, així que inocent de mi, m'ho crec i el dia seguent vaig amb ells.
No tenim sort i no en veiem cap :-(((  El que si veiem és una manta enorme amb la seva cria , que salven el dia.


El dia 10, provo amb l'esnorkeling , pero el temps està super tapat, el mar super calmat i ens plou durant 2 hores a la barca. Si no fa sol, no es veuen els taurons així que despres de 3 hores fent voltes, tornem decepcionats i amb el temps esgotat. No puc quedar-me mes ja que al dia seguent tinc el vol cap a Bangkok, així que m'en vaig amb les ganes de veure l'enorme tauró.