dijous, 29 de març del 2012

25-3-2012

Arribo a Sabang i ja he trobat el que buscava desde que vaig sortir de Bcn, una platjeta agradable , 28 ºC i on descansar i posar-me al dia amb el canvi d'hora. Son 7 hores de diferencia i sempre em costa uns 3-4 dies adaptar-me al nou horari i sobre tot poder dormir bé.
Dormo al green verde, uns bungalows baratets, i sorpresa!!! al costat mateix tinc el resort sheridan, amb wi-fi i uns esmorçars de luxe......m'hi quedaré 3 nits a Sabang.




Estan celebrant alguna cosa al poblet i em trobo una baralla de galls. Mare meva "QUE BESTIES SON". Les baralles son a mort, amb una cuxilla d'uns 6-7 cm , que no perdonen a l'adversari..... L'any passat a Indonesia ja em vem veure unes amb la tata, pero eren part d'un funeral, i la gent estava molt tranquil.la. Aquí ja s'han pres més d'una cervessa, i els crits i l'ambiemt és brutal. Tinc un video que he intentat penjar, pero encara no he trobat bona conexió per fer-ho.