dijous, 3 de març del 2011

22-2-2011



A partir d'ara l'escriptora lila será la Laura i el narrador blau sera el Carles(que pasara olimpicament de tots els accents),pero que us penjara unes fotos de p.m. Jo no passaré dels accents, perqué no puc. Ara escric des d'un ordinador anglés i no tinc accents oberts ni "c" trencada... so sorry...
En fi, que arribem a Londres i com que tenim unes horetes per endavant decidim fer una petita visita per Londres, ja que jo no hi havia estat mai. Veiem els taxis, la gent, el cel gris... tipical.... i anem cap al Palau de Buckingham. També anem a veure el Big Ben (que no és tan "big") i em faig unes fotitos amb els "bobies". Passem per Picadilly Circus (que está en obres) i fem una pinta de cervesa local i un ginger ale al "tipical london pub". I corrents cap a Heathrow que a les 22:00 surt el nostre vol cap a Singapur.

Bona nit.

4 comentaris:

agid ha dit...

Doncs jo no escriuré amb cap color, encara que podria escriure en verd......verda d'enveja....sou uns cabrons..quan he rebut el mail estava amb el pinganillo a les orelles i remenant papers....qué fills de puta...així de clar us ho dic.....muac!!

Marta ha dit...

per cert...sóc la vilaseca eh

Anònim ha dit...

La foto de les rastes d'esquena es la millor de totes, exceptuant el somriure de la Laura, a les seves fotos un PETONASSSSSS

Mama i Papa

Anònim ha dit...

parlo de les fotos del mail

Papa