dijous, 25 de juny del 2009

14-6-09




Despres de tres dies a Hong Kong, on vaig trigar bastant a posar-me al dia en l'horari, i vaig veure poca cosa, agafo un vol cap a Kuala Lumpur. Pero tan sols tenia ganes d'arribar a les illes perhentiens i Kuala Lumpur al arribar estava gris, gris, aixi que vaig preguntar per volar directament cap a Kota Barhu i el vol sortia en dues hores, aixi que no m'ho vaig pensar gaire i les torres petrones les deixarem per mes endevant.


A la barca que em porta de Kota Kinabaru a les illes, conec al Benjamin. Un Xile de 24 anys, economista, que ha estat un mes a Bangladesh, participant i aprenent en un projecte de micro-credits per la gent mes necesitada. Es un projecte que va començar ja fa uns anys i ja te moltes repliques arreu del mon. Compartim bungalow a les illes i seguirem uns quants dies viatjant junts.


Disfrutem de 5 dies a les illes, faig tres inmersions, i puc nedar per fi al costat de la primera tortuga marina en la meva vida!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Llastima de camera submarina oi? tu pare

Anònim ha dit...

Rebuscando en la pequeña biblioteca del resort, encontramos, por casualidad, un maravilloso libro escrito en español. Y me imagino que lo dejaste tú allí.