dissabte, 22 de novembre del 2008

19-11-08




















LES PIRAMIDES!!!. Si senyor!!!. Gairebe tots els monuments de molts paissos ,que tenia vistos en imatges en fotos , abans de visitar-los, sempre els hi he trobat algun defecte. O eren mes petits del que m'imaginava, com el Taj Mahal, o el Big Ben, o mes lletjos. Pero les piramides, apart de que estan aprop de la ciutat i no al mitg del desert, m' impressionan de debo.
Es el segon dia al pais i encara dec estar una mica trasvalsat, pero em quedo boca badat amb la visita.
Tinc sort i al no ser temporada alta , puc comprar un dels 100 tickets que tan sols venen al dia per entrar a dins de la piramide de Keops, la mes gran. Entro i pujo fins la cambra del mitg i sembla que no hi ha ningu, pero de sobte em trobo a un tio fen meditacio , en posicio de yoga, en mitg de la sala, gairebe sense aire que respirar, i practicament a les fosques.La situacio em deixa parat i em quedo en silenci uns 5 minuts flipant de estar compartint el moment amb aquest individu, en mitg de la Gran Piramide de 5000 anys i intentant captar la energia que diuen que hi ha.
Despres d'una estona, comencem a sentir un grup d'uns 10 japonesos pujant i es va acavar el moment.

5 comentaris:

Jordi Martí i Subirà ha dit...

Son grosses oi ??

A de ser flipant.

TT

Anònim ha dit...

si u hages sapigut la CEFE te auria donat el telefon de un guia

Marc ha dit...

ei Carles!
Ens alegrem que les Piràmides t'hagin agradat. Jo (el Marc) també hi he entrat i tb vaig flipar mooolt. Tot i que era molt claustrufòbic...

Nosaltres ara estem a Guanxi i esem flipant amb els xinos.

Disfruta moolt molt dels dies qeu et queden i ànims amb la tornada.

Salut,
M&M

Anònim ha dit...

Coincideixo en això que normalment quan ho veus en persona, no és com s'imagina al veure'l en fotos, i certament, no millora l'expectativa, però crec que millor veure'l en persona, ja que les fotos no transmeten el mateix que viure'l.


Josep, no el que va dir "ja soc aqui"

Anònim ha dit...

Coincideixo en això que normalment quan ho veus en persona, no és com s'imagina al veure'l en fotos, i certament, no millora l'expectativa, però crec que millor veure'l en persona, ja que les fotos no transmeten el mateix que viure'l.


Josep, no qui va dir "ja soc aqui"