dimecres, 1 d’octubre del 2008

29-9-08



El Bert, que esta mes "zumbat" que jo, va repetir salt i el segon d' esquena!!!!!. Abans de saltar et pesen ,i et marquen com una ovella abans d'esquilar-la.70 i 80 kilos. Per sort jo estava en els pesos mitjos I vaig saltar el cinque. Vaig tenir temps de veure com es feia, i d'acollonir-me molt. Per res del mon hagues saltat el primer. Vem saltar unes 10 persones i 5 van repetir.. Jo, amb una vegada en vaig tenir mes que suficient per saber el que es volar i sentir el que significa la paraula panic. El Bert que ja havia fet 4 salts anteriorment , em va anar preparant ...... que no pasa res, i que la goma absorveix la força , pero quan els vas veient saltar , durant uns 15 minuts abans de que et toqui, et pasa de tot pel cap. Que els ponts es van inventar per creuar i les gomes elastiques per embolicar pollastres!!! Pero finalmen logro relaxar-me una mica, asumeixo el risc i disfruto del salt. Com diu el Bert, es bo tenir por, perque si no , no tindria gracia!!!! Gracia no en fa gens, pero la sensacio es BESTIAL!!!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hey Charlie I am Peppo menys mal que has promés que no ho farás mes.Quins ##llons.Tot aixó puta enveija.M'en alegro de que tot et vaigi tan be.disfruta-ho.Petonets.
Peppo