dimarts, 30 de setembre del 2008

MAMA, NO HO TORNARE A FER!!!! (VIDEO)

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Es necesita ser jove, ser bastant inconscient, i tenir ELS COLLONS BEN POSATS. La mama diu, si ho tornes a fer, !!! NO M'HO EXPLIQUIS!!! TUPARE

Anònim ha dit...

A mi m'agradaria saber que et passa pel cap mentre vas baixant,¿et surt retratada tota la teva vida? en 5 segons? ha de ser una experiencia inoblidable oi? TUPARE

Anònim ha dit...

Amb dos collons !!!!!
Es una cosa que tinc pendent, però em sembla que no ho faré mai, no ho sé. Crec que em cagaria a sobre !!!!
Encara que ben pensat, també vam saltar d'un avió i no deu de ser molt diferent. Això si, aquí el terra es mes aprop.

El-TT

Anònim ha dit...

i a q esta zumbat pero despres de puja a 5500 mt. lo seu era baixarlos tambe SANTI I FAMILI