dilluns, 28 de juliol del 2008

22-7-08


Al mitgdia anem a un campament turistic que esta a uns 5 km d'on dormim, ja que tenen dutxa i cerveceta fresca. Alli em trobo un grup organitzat de catalans, que estan voltan Mongolia, un parell de setmanes. Em fa molta ilusio poder parlar catala durant una estonenta ,mentre fem una cervesa, i la Merce em promet que si penjo la foto al blog, per Nadal , vindran a comprar a Santa Caterina, aixi que com que "la pela es la pela", i ademes em fa molta gracia poder fer noves clientes a 9000 km de la botiga, aqui teniu la foto. Jo ja he complert la meva part, espero que sigueu dones de paraula....... ;-)

1 comentari:

Anònim ha dit...

SI XAVAL "LA PELA ES LA PELA" I VIST EL RESUTAT PODRIES FER COM EL "MIKI MOTO" T'EN VAS A A LA XINA (QUE ESTAS AL COSTAT)ICOM ESTARA PLE DE CATALANS "FOTO QUE TE CUELGO CLIENTA QUE GANO" I AIXI FARAS CALES PER PODER REPETIR L'ANY QUE VE EL MATEIX QUE ESTAS FENT. "EL PARDAL FILOSOF" (TUPARE)